Mercadeig

Dissabte 16 de març 2013

Assemblea a Girona i sembla que tot marxa pel bon camí. Fa dies vaig comprar a la parada xotra que venen llibres, pel.licules, vinils i compactes, tres vinils inclosos en un àlbum de música religiosa de Mozart. Haig de reconèixer que no sóc mozartià. Quan escolto Mozart, segurament perquè és un músic que no escolto massa i el conec més aviat poc, si estic llegint haig de parar de llegir i escoltar. Segurament deu ser el geni o la mesurada frescura de la seva música. No és banal ni frívol, encara que a vegades ens ho pugui semblar. Tot mesura. Deien que era masó. La seva música religiosa un bocatto di cardinale, ara que està tant de moda aquesta temàtica. M'agrada pensar que una de les virtuts de l'església ha estat en saber preservar la cultura, el art i la música, la ciència ja els ha costat més o del tot. Amb moltes coses es pot divergir, però la plebs ho hauria malbaratat tot i m'atreveixo a dir que el món seria pitjor sense cultura, sense art i sense música, com a mínim seria més lleig i vulgar i no en tinc cap dubte.

Comentaris