A tutto tempore

Divendres 3 de maig 2013

Avui en una conversa informal sobre les implicacions que algú pot tenir per una causa o per una actitud ha de ser ferma i creïble. Em deien que la gent que no s'implica al final et pot trair. Hi puc estar d'acord, però qui estigui net de culpa que tiri la primera pedra. No tots som iguals, però tampoc som gaire diferents els uns dels altres. Depenent de la situació, en tinc els meus seriosos dubtes quin seria el comportament de cadascú. És cert que hi ha graus i escales d'implicació. Em deien que els poc implicats et solen deixar tirar. És cert, en tinc alguna dolorosa experiència i no sóc conscient si alguna vegada jo he deixat tirat a algú, és una situació molt desagradable pel qui la rep. Coincidíem que sempre hi ha un tipus de gent que tira pel dret i aboca tota l'aigua al seu molí i sols van a la seva sense mirar mai pels demés. Cert i molesta molt la continuada justificació per perpetuar algunes actuacions i continuar amb el model de vida purament egoista. Com a molt la beneficència els serveix un dia per netejar-se la consciència i l'endemà rossegar el mateix pa de cada dia. Tot ve perquè parlàvem d'un irrellevant cas professional que ens afectava bilateralment. Res important però significatiu a tutto tempore. 

Comentaris