Jubilació

Dilluns 10 de juny 2013

Fa masses dies que escolto cants de sirena rovellades portadors de males noves. Em faltarien vuit anys i ara resulta que me'n falten divuit. Vuit els hauria passat a trancas y a barrancas o a empentes i rodolons, divuit ho veig molt difícil. És molt probable que la dama negra em visiti abans de la dotzena i mitja anyal i, si no em visita, la vida m'haurà deixat com una mena de pellingot que no servirà per a massa res. Al meu món i a la meva feina, plegar als setanta, una bestiesa i una bona tàctica per estalviar-se jubilacions a base de retallar vida i dignitat. Hipòtesi, ja hem tornat al dilluns, el cap de setmana ha passat volant i sense el Barça. Cuinar, llegir, escoltar música i poca cosa més ... vida feta al teu aire, planera i, en certa manera plaent i còmoda, sense deixar de ser el que és ... ara a fer la truita de carbassó i les mongetes tendres del dinar de demà i l'hamburguesa del sopar d'avui amb les rests de l'amanida d'ahir i pels cascos Pionner el primer concert de piano de Tchaikowsky ... apassionant ... el què? ... dilluns i m'espera en Barril, com sempre, a les nou. 

Comentaris