Xat

Dimecres 19 de juny 2013

Avui he fet una cosa que no havia fet mai. El meu nebot en Xavier i en Jordi Cortès, coautors de l'exèrcit de les tenebres, contestaven preguntes al xat de vilaweb. Hi he entrat i ho he trobat interessant. Tot això de la informàtica i  les noves tecnologies de la informació, haig de reconèixer que m'agraden, però m'ho miro amb cert temor. Reconec que és engrescador i viciós. Xatejar és divertit i, si et contesten, ja resulta la pera. El tema i les persones m'interessaven i m'hi he tirat sense por d'enganxar-m'hi gaire més enllà d'això i no començar a xatejar amb tot Déu pel facebook o per on sigui. De moment no vull ni sentir a parlar de tablets, ni de smarts i molt menys estar pendent del twitter tot el dia. Ho trobo desproporcionat. Massa culte a la rumorologia tecnològica. Massa informació i em temo que no molt fiable del tot. A vegades tinc la sensació que com més grossa la pengen, més èxit tenen i apareix cada il·luminat que esgarrifa la terra.  Rumorologia al nuvol i voler estar pendent del tot i del res. Dec ser antiquat, però encara sóc dels que m'agraden els llibres i els diaris de paper, anar al cafè a veure i parlar amb la gent de cara a cara i no per una pantalla i tancar el mòbil a les vuit del vespre. Les noves tecnologies de la informació de relliscada i per a guanyar-te la vida o per facilitar-ne unes altres ... tenir-ho molt clar i no sé si li tinc massa tampoc.

Comentaris