Cara del què ets

Dimarts 3 de setembre 2013

Avui volia parlar d'una altra cosa, ja ho faré demà. Curt, serà molt curtet. Sempre ho faig llarg, m'enrrotllo. Al periodico pàgina trenta set, Bale entra per la porta gran, onze, crec, milions d'euros per temporada i cent milions de fitxa, ancha es Castilla, no ho puc adjectivar, espero que vingui l'esperit d'en Pla, potser millor que es quedi a descansar, inectjetivable de totes totes. En Florentinu sosté una samarreta blanca amb cara de circumstàncies i tota la família Bale al darrera passant de tot, els hi ha tocat la rifa. Idiota t'han fotut el pèl, no te n'adones? i poses la cara del què ets. A la pàgina trenta vuit, el nostre Sandro va de víctima i de bona persona, com el nostre Núñez. Res a dir si se'ls creuen allà ells. Jo, de cap de les maneres, ni a uns ni als altres, tots una colla de farsants i això que no són de la faràndula, aquests són dignes, els altres em temo  el que són i no cal que m'ho amaneixin, tampoc m'ho creuré i no vull anar de res, sols vaig d'incrèdul. Demà a les sis quaranta tres sortirà el sol  i, amb una mica de sort, el veuré sortir a Sant Miquel de Balenyà i si la feina m'apresta, m'hauré de fer fotre per molts, molts i molts menys diners.

Comentaris