Concerts benèfics

Diumenge 29 de setembre 2013

Concert per a proveir fons per lluitar contra l'Alzheimer al Palau Sant Jordi. En sóc part afectada. La mare va patir la malaltia i ves a saber de què es va morir. Ho he aclarit a mitges i la veritat és que no ho vull saber massa; baixada de tensió, deteriorament greu orgànic generalitzat, una pujada sobtada de sucre ... tot devia anar lligat i va precipitar el desenllaç, em quedo aquí i ja m'està bé, no vull furgar. Tant se val, el seu darrer estat era lamentable. Val més un bon cel sol dir la gent pietosa. És veritat, no cal viure d'aquesta manera, m'estimaria més, si poguera triar, que em finiquitessin de l'existència si arribés tal com estava la mare, anés al cel o al més probable enlloc. Formo part dels pacients de la fundació Alfa. M'hi vaig apuntar dels primers i em van triar. Ja m'han fet les primeres proves, una analítica i una sèrie de tests psicotècnics. Ara espero que em tornin a cridar. Aquesta ha estat la meva aportació a la possibilitat de millora del tractament de la malaltia, no va més enllà. No em solen agradar els concerts benèfics ni la beneficència en general, molta gent la justifica com a complementació de les ajudes estatals en la recerca i en el sosteniment dels serveis bàsics, tenen la seva part de raó, però jo no la deixo d'entendre com una mancança, i greu, de l'estat o de l'administració, sigui la que sigui. És el meu parer i puc estar perfectament errat.

Comentaris