No ens confonguem

Diumenge 9 de setembre 2013

Avui un dia molt ensopit. Mal temps, no plou però ho farà aviat. Estic refredat com una sopa i no tinc ganes de fer res i, si m'estiro al sofà a veure la tele, no fa per mi, em poso nerviós i encara és pitjor. Lectura de guerra i de postguerra, el problema d'Aladí, d'Ernst Jünger, un d'aquells autors que hi ha gent que diu que només em pot agradar a mi i encara no sé perquè. M'agrada pel seu to autobiogràfic. El que n'he llegit fins ara sempre ha estat bé. Recomano en els espadats de marbre. Literatura prussiana malgrat fóra renà. Una altra cosa que estic llegint, s'adiu als dies que vivim, podem ser independents?, d'en Joan Ridao. Política, correcte i ben documentat. No m'ha pas de convèncer. Interessant. Ressaca d'ahir. Madrid va perdre. Presentació patètica a l'alçada de tots ells plegats, un darrera l'altre i nivellàs. Poca cosa més a dir. Em són gent gairebé forastera i que no em tracten bé, aquells, els madrilenys com tots nosaltres i els altres, els que han triat perquè els manin, ja es va veure, de tot hi ha a la vinya del senyor. No ens confonguem.

Comentaris