El meu dubte

Dimarts 27 de maig 2014

Posar fre a la xarxa. Bestiesa. Es diuen moltes ximpleries, incongruències, res de veritat i res de mentida, parell com passava abans al mercat, al safareig, a la botiga, a la sagristia ... sí, velles hores més privades i més obscures. Ara es paga el preu del món global, de la modernitat que no entendran mai els que volen posar tanques als boscos, tot es pot fer més públic ... apart ... no m'agraden ... les diferents i distintes xafarderies nascudes de tendències expansives del m'han dit sense contrastació. La realitat una altra i el món avança sord als rumors i a les veus mal intencionades o mal informades. Seguir, tirar endavant, m'és útil i intentar veure-ho tot globalment. M'esborrona el partidisme, el veure la tele, bestiesa, una o unes de molt particulars, les que solo obviar, que diuen que donen notícies, les seves, les particulars, que no solen coincidir amb les que vull escoltar i es valen de d'allò, d'aquella manca d'objectivitat que et porta al dubte si és realment això o allò o és manca d'intel·ligència orientada a fer crèdula a gent poc intel·ligent o poc informada. El meu dubte.

Comentaris