Dilluns

Dilluns 8 d'abril 2013

Els dilluns i, especialment aquest, sempre em resulten pesats. No m'angoixo com feia abans els diumenges a la tarda. No sé si ho he superat o és que la feina ja li dono només la importància que té. Suposo que deu ser perquè no em desagrada o perquè, senzillament, he madurat en aquest aspecte i he empitjorat en altres. Sigui el que sigui, quan no dormo les hores, l'endemà estic fent una merda. Em llevo a les quatre de la matinada i per més dies, per més mesos i per més anys, un no s'hi acostuma, encara que molts esquenadrets et diguin que ja hi dec estar acostumat. Bé el burro també s'acostuma a menjar palla i al dia que li donen pinso es mort. Espero que no em passi. M'agradaria tastar una mica de pinso de tant en tant, la palla és molt sosa encara que diguin que alimenti. He aprofitat aquest instant per escriure mentre he posat el caldo a fer. Ara sento que arrenca el bull. Aniré a abaixar el foc i el deixaré fer un parell d'hores llarguetes. No crec que llegeixi massa ni que escolti massa música, molt em temo que si ho faig em quedaré fregit al sofà tot esperant el sopar i l'hora d'en Barril. 

Comentaris