Roses

Dimarts 23 d'abril 2013

Dia de roses esplendoroses que es marciran. Fan efecte. És una flor maca associada amb l'estimació. No en conec gens el per què. És veritat no ho sé, però fa el seu efecte. Ja l'he comprada. Espero el llibre, si el tinc bé i si no el tinc ja el tindré alguna altra hora. En tinc molts per llegir. Ara estic llegint una cosa d'en Joan Fuster. El que em comprin llegiré. Els llibres de Sant Jordi que m'han comprat sempre em solen agradar. Els llibres són per llegir-los o, almenys, intenta-ho. Em fan una mica de llàstima la gent que no llegeixen, penso que es perden una de les coses importants de la vida, se'ls tanca tot un món. Bé, també sóc conscient que jo em perdo altres mons, deu ser qüestió d'interessos. Avui dos llibres: Catalunya Vella d'en Miquel Ylla-Català, història vigatana i el tango de la guardia vieja de l'Arturo Pérez-Reverte, un dels meus escriptors preferits. Content i descontent pel quatre a zero del Barça.

Comentaris