No vull pagar mútua

Dijous 30 de novembre 2017

Trucada hospitalària que em tranquil·litza. M'atabalaven que no em cridarien. A mig gener colonoscòpia. No vull col.laborar a destrossar més la sanitat pública i que se m'encomani aquesta mena de por a emmalaltir. La por a la por em fa pensar que aboca i precipita a la malaltia real. Manteniment i no pensar-hi més del compte. Dieta, poc alcohol, no fumar, revisions preventives de malalties hereditàries, les que han mort els pares, i no perdre el temps amb suposades malalties imaginades. No m'agrada molestar i els espants, quan el cap se m'ennuvola i sembla que perdi el món de vista, dècimes de segon, em preocupa i intento posar-hi remei, com quan els ossos viuen apoderats d'artritis o com algun atac d'ira m'esdevé, intento no atabalar, massa ho puc arribar a fer i me'n penedeixo,  ni donar massa voltes i no del tot en sóc capaç. Pena no cal. La prèdica no és ben bé la realitat. És tan obvi!

Comentaris