Me'n vaig a Brussel.les

Dimecres 22 de novembre 2017

Aniré a Brussel·les a manifestar-me. Disposo de vuit dies de vacances que no gastaré. Despesa d'un ara i tres més per Nadal. Quatre en baden. Anar i tornar en un dia. Llevar-se a les dues de la matinada i tornar a mitja nit. El dia abans i el dia després treballaré. En futur simple poc encoratjador i de sincera veracitat. Ja reposaré quan pertoqui. Em ve de gust i no he dubtat a afanyar-m'hi. No vull deixar de fer res per manca de determinació. Massa indeterminació he sofert i ja comença a ser hora que em tregui de sobre aquesta absurda obsessió. No saber-se vendre. No, no n'he sabut mai i sovint sensació que se'n valen, a la feina i arreu. Protestar, protesto quan peto i aboco raons claveguera avall. Cap mena d'utilitat i el guany es perd en pocs segons. Llavors, riota dels espavilats de creguda necessitat, creguda fins i tot quan no se'ls necessita, els que no es noten quan no hi són. Me'n vaig a Brussel·les.

Comentaris