La ronquera

Divendres 11 d'abril 2014

Tinc mal de coll. Sempre em solo refredar quan no toca. He passat una mala nit. Roncava per ofegament. He somniat. Diuen que ho fem sempre i mai recordo que ho he fet. Avui sí, i, demés, nítidament. Tot d'una em passejava pel carrer dels Lledó i anava a parar sempre a la plaça de Sant Just i Pastor. Barcelona. No sé com m'ho feia, sempre tornava al mateix lloc sense poder sortir d'aquesta mena de cercle. Moure'm molt per no moure'm gens. Angoixós. Cansat. N'he estat fora de sobte i em trobava corrent Regomir avall cap a postes velles i de morros topar amb la mar. Alliberament. Amplitud. Les quatre de la matinada, una veu, la de la ràdio que em desperta, les primeres notícies del dia i tornar de nou al món real, a la comarca, la que fa pudor de purins. 

Comentaris