Què hem estat fent?

Divendres 6 de març 2015

Què hem estat fent durant aquests dos anys? Qüestió de fe i de creure que s'hi arribarà com aquell que espera l'arribada del Messies. Fe estalviada, la poca que em queda, només per això i em resulta trist perquè no caldria haver-la estalviat, ja hi hauríem de ser. En Rigol no m'inspira cap confiança, cap, i quan el sento, els pebrots em cauen al terra. Homes de bona voluntat, com els de mala voluntat, no m'agraden, no m'interessen. Les voluntats són sinceres i esporàdiques o no les sento com a tals, les altres no em resulten. Sensació d'estar tot embastat amb un fil massa prim sense albirar una possible doble basta i el repunt per a reforçar els traus i les costures. Massa dependents dels que sempre han pellucat engrunes i que no deixen menjar ni els rossegons a qui els correspondria pa tendre sortit del forn.  

Comentaris