Com ara. Dijous

Dijous 25 de setembre 2014

Diuen que sóc un membre poc actiu. No fa pas massa m'ho comentaven les noies de la feina. És veritat, la meva activitat és de molt baixa intensitat i no sóc ningú per dir si és de bona o de mala qualitat. D'esforç, quan s'activa, n'hi ha. Els resultats, les satisfaccions i les aportacions són les que són. No crec que es pugui demanar massa res més. Contestació ràpida, concisa, més o menys precisa i para de comptar. Intentar complaure al moment quan se'm requereix, sense requerir mai activitat de res ni de ningú. No hi he trobat la grapa, la gràcia més enllà de la que té. L'enginy em supera i sensació de malestar, però amb gratificació plaent quan no sóc pas molestat, requerit. M'activo sense ser actiu. Activitat en somort apunt per emergències. Relacions estranyes i no pas perilloses. Les que tinc sense ser el membre actiu que no sé pas si ho voldria ser. Dijous. La relació particular amb el món de les noves tecnologies. Aturem-nos, cal, no més avançar, de resquitllada, endinsat, mínima activitat i a moments, breu, ràpida i intensa. Com ara. Dijous. 

Comentaris