La mala memòria

Divendres 8 de novembre 2013

Tinc la impressió que he abandonat les lectures italianes. En tinc algunes de pendents, alguna cosa de l'Alberto Moràvia i de la Elsa Morante i para de comptar. Lectures més que depriments decadents. La decadència m'agrada. Deu ser un estat d'ànim. Avui és divendres. Comença el cap de setmana i el començo cansat com sempre. Masses hores de treball setmanal. Ara em ve al cap una novel.la que parlava d'un treballador terrone turinès amb dèries intel.lectuals, amb ideals, d'aquells que no serveixen per canviar res, el món sempre segueix igual i els ideals no passen mai de ser el que són. El problema està en què no sé si el què vaig llegir era d'en Bufalino, de l'Italo Calvino o d'en Leonardo Sciascia, apostaria pel Càndido. Els divendres em solo sentir com el treballador turinès, ganes de reposar, cert emprenyament i adonar-te que ha passat una setmana més amb la mateixa inutilitat de sempre. La mala memòria.

Comentaris