Walking

Dilluns 14 de juliol 2014

Refredat i amb mal de coll. Ni jo mateix gairebé m'ho crec. Ha acabat el mundial i no he vist cap partit sencer, ni el d'ahir. El futbol, espero que sigui passatger, o no, tampoc me'n faré cap pedra al fetge, ja no em desperta l'interès d'abans. Potser és que ja vaig poder viure la quasi perfecció amb el Barça del Pep i el que està venint després no passa de la insulsesa més eixorca. No m'agrada. Alemanya. N'estic content. Un equip, sense figures i amb bons futbolistes. El que més s'assembla al futbol. Holanda, Xile, França, Costa Rica també, la resta, el què ha estat. No hi entenc per més futbol que hagi vist. Les figures les poso al pessebre per figurar i quan se'm trenquen les canvio. Com a mínim arribo a saber que, allunyat de l'speed, sense running, no es pot premiar el walking. Una enredada molesta quan te la volen fer empassar amb patates bullides i amb una amanimenta sense cap mena de gust.

Comentaris